lørdag 16. mai 2009

digimon

Hei bloggen! I dag har jeg og Hans Olav våknet tidlig og bestemte oss for å gå en tur, så vi gikk tur klokken halv ni i dag tidlig og gikk litt i byen og butikk vindu shoppet :) Vi så den fineste menorahaen ever! Den var svær og man kunne ha vanlig lys i den, var i messing og alt i en antikk butikk her i Gjøvik, jeg tipset mamma. Så mulig hun kjøper den :P hvis den ikke koster sånn tusen kroner eller noe da.. butikken er ganske dyr så er mulig den koster en del spenn, men hun skal ihvertfall se på den i dag :) I dag er det fint vær hvis vi ser bortifra at det er litt surt i luften, men gikk med en tynn cardigan i sted, og det var egentlig ganske godt:)

Dagens sang er digimon theme song, Digimon er yndlings barne serien min :) har mange gode minner fra den når jeg var liten, synd dem ikke har den på Disney Channel, men tror ikke Disney står bak Digimon. Så jeg må få tak i serien på et vis hehe..



I dag skal vi bare slappe av, frem til vi skal til mamma og pappa i kveldingen:) i dag er det grand prix og greier :) tror Norge vil nå ganske langt, er egentlig litt lei sangen for hører jo den hele tiden, enten er den på tv eller så er den på radio, men mulig den er litt bedre i dag da :) Husker når jeg var mindre, da ga jeg egne poeng til alle låtene fra alle land haha, jeg var min egen dommer. Jeg er stor fan av grand prix fortsatt egentlig hehe, kommer sikkert til å sitte på gamlehjem med masse gode minner og heie fullt og helt på Norge haha.. men Norge har ingen sjans lenger pga enkelte land MÅ stemme på hverandre uansett om sangen er bra eller ikke.. grand prix er ikke lenger det, det en gang var.. synd egentlig det, for hadde vært spennende hvis Norge kunne vunnet for en gangs skyld :)

Ciao <3