fredag 29. mai 2009

Nytt disign <3

Som dere ser er disignet helt nytt, jeg har lyst på et nytt konsept på bloggen, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne.. jeg har så mange idèr, men vet bare ikke hvordan jeg får satt de sammen enda.. egentlig begynte jeg på en ny blogg, men bestemte meg for å prøve og få ordnet denne. Og det ser ut til at jeg klarte.. hehe.. jeg satt lenge med å fikse den, egentlig ganske fornøyd med disignet, tror det var det det var noe galt med, ettersom med en gang jeg byttet disign , kom alt på plass igjen hehe.. eller kanskje det var at jeg blogget fra iphone og brukte html koder, utenatt jeg visste det hehe.. headeren ble også fin syntes jeg, også er det jo rosa, og det er jo yndlings fargen min. Så passet meg egentlig ganske bra hehe.. måtte jo slettesiste låten jeg la ut, var sikker på det var den som gjorde det hehe..

Nå sitter jeg i sofaen med Hans Olav og ser på et bil program, veldig bra program :) Er egentlig veldig trøtt, så skal vell legge meg om ikke alt for lenge, i morgen skal jeg opp til mamma og pappa i tre tiden og overnatte til mandag hihi.. jeg og mamma har pratet om at vi skulle ha tatt en Eilat tur snart! (Eilat ligger i Israel..)

Kommer med dagenssang i morgen, er passe sliten. Vondt i huet og kvalm, så vil egentlig slappe av nå, men har ihvertfall fått blogget LITT i dag, i morgen skal jeg prøve og bli flinkere hehe..
Ciao <3