onsdag 13. mai 2009

Siste innlegg for dagen :P

Hei bloggen! Har vært en skikkelig koselig dag i dag, nå driver jeg og lurer på om Petter i det hele tatt vinner Paradaise.. håper på det og i tillegg Benedicte..

Driver og koker meg sunn kakao nå, skal kose meg med det når King of queens begynner :P har begynnt å legge meg klokken tolv hver kveld, fremgang fra før ihvertfall, henderjeg legger meg litt før også. Også føler jeg at jeg har blitt flinkere til å ta av meg sminken hver kveld, for det gjør jeg faktisk hver kveld også :) pluss at jeg vasker det (som sier seg selv, når man fjerner sminken) også påfører jeg nattkrem og øyekrem om kvelden og dagkrem på morgenen, jeg vil anbefale de fra Yves Rocher, de er sinnsykt gode og milde for huden.
Som dere ser på bildet over, har jeg klart å få litt mer volum på vippene mine, det gjelder og jobbe litt med de har jeg skjønnt hehe.. men det gjorde at jeg sminket meg på kanskje et kvarter da hehe.. også har jeg nappet nye øyenbryn, om jeg ble fornøyd kan vell diskuteres, sminken jeg har på bildet er trøtthets sminke, og har tross alt brukt den hele dagen, så føler det på kroppen hehe..
Men nå skal jeg ordne i stann kakaoen og drikke den og vente på at king of queens skal begynne snart. Dette blir siste innlegg for i kveld:P
Natta og sho og hei
Ciao <3