tirsdag 5. mai 2009

Ahava Ktana

Hei bloggen! Jeg starter dagen med dagens sangog vil presentere for dere verdens beste artist i mine øyne. Hun heter shiri maimon og hun har verdens beste sangstemme, og synger på verdens fineste språk, nemlig hebraisk. Jeg har så lyst og lære meg hebraisk, så jeg vil dere skal høre på denne sangen for å høre hvor nydelig språk det er! Dette er yndlings sangen min fra shiri maimon. Og spør du meg er hun helt nyelig, helt amazing <3
Sangen heter Ahava Ktana enjoy!



God formiddag forresten, jeg har ligget lenge i sengen og druntet (ligget og dra meg), jeg har ikke sovet så lenge, eller jo. Men bare til ellve eller noe, resten har jeg bare ligget og dratt meg og slappet av rett og slett, bare lukket øynene og dagdrømmet. Utrolig digg:)

I dag skal jeg og Hans Olav på shopping, trenger nytt sengetøy og en bolero ish eller en eller annen jakke til kjolen jeg skal ha på 17 mai, en budnad i størrelse sikkert xs-s, sier seg selv at ikke passer til meg lengre, før en god stund hehe.. men hey, hva har man diett til hehe..

Frem til Hans Olav henter meg i syv tiden, skal jeg bare slappe av, relaxen skikkelig :P

Men aller først nå må jeg bare få i meg litt mat :P så forresten at Paris Hilton new bff kommer på tv 3 snart, tror det var 20 mai eller noe sånt, som altså er på en onsdag, håper det ikke kresher med Gossip Girl altså, isåfall håper jeg det går på tv 3 nett-tv.. der kan man se diverse serier gratis for dere som ikke visste det.. men det er vell ikke noe nytt? hehe.. alle vet sikkert det..

Men nå kaller maten, blogger mer senere folkens, kanskje jeg tar noe bilder på shopping, IHVERTFALL av hva jeg har kjøpt:P

Ciao <3