mandag 11. mai 2009

God formiddag søtiser:)

Hei bloggen! Jeg sto opp i tolv tiden, fikk ikke blogget et natta innlegg i går jeg.. lå med verdens værste hodepine så måtte bare legge meg for natten, og da var klokken ti.. men var godt og få lagt seg, men gikk hodepinen bort dagen etter? nei da, sitter i sofaen med hodepine enda en gang.. nå har jeg hatt hodepine hver da i tre uker, så er passe sliten for å si det SÅNN!!

Men uansett, jeg skal prøve å få ryddet litt her etter helgen og overraske Hans Olav til han kommer til meg etter jobb, han blir alltid like overrasket hver gang jeg har ryddet opp etter oss, for han sier til meg at han skal hjelpe meg i dag, og det skal han jo, men han vet ikke at jeg gjør det før han hehe.. håper bare ikke han leser bloggen min før han kommer da, men det tviler jeg egentlig på hehe.. har god tid da, håper jeg bare ikke får sånn jeg kaller hodepine annfall igjen nå, så skal jeg klare det her.. jeg skal slappe av frem til han kommer sånn i seks syv tiden i kveldingen.. mandager er yndlings dagen min på tv.. hihi..

Andrè som jeg kjenner fra paradaise har kommet veldig langt da.. helt til finale uken til og med.. hehe... men tror Petter vinner men.. det håper jeg på egentlig, for han er så morsom, helt mad liksom hehe.. det rare er at jeg har begynnt å si mad uten at jeg tenker på det, virkelig en wannabe her i gården hehe..

Nå ser jeg på Rachel ray show.. det er så utrolig koselig, hun har hatt 500 show i dag, selvom dette mest sansynlig er gamle episoder hehe.. Jeg og Hans Olav skal ha sånn retro kjøleskap fra 50-60 tallet når vi flytter sammen :) alltid ønsket meg det, og nå har vi funnet en butikk i Oslo som har det.. jeahii :) Endelig kommer drømmen min i oppfyllelse hehe..

Spiste grøt til frokost i dag jeg, gjett om jeg ble mett a.. bare sånn grøt jeg vermet i mikroen, kjempe godt ble det :P
Ciao <3