torsdag 14. mai 2009

Jaaaa Petter og Benedicte vant :P

Paradaise var utrolig spennende, jeg håpet så på Petter og Benedicte, og jammen meg vant de også :P Bra de delte summen, jeg bare visste de skulle dele den, må ærlig innrømme at jeg ble litt nervøs over at Lene og Kevin skulle vinne, mest på grunn av Kevin, han har vært sleip hele veien og spilt spillet fra dag 1.. så satt der med alt håp på Benedicte og Petter og de gikk av med seieren, har heiet på Petter siden dag 1, det samme har Hans Olav, han er skikkelig morsom, disse mad setningene hannes er helt rå hehe.. Benedicte kom inn med et smil rundt munnen og har hele tiden vært positiv og snill og har sklidd helt inn i gjengen, de passet godt som par:)

Har sett på paradise Danmark også, men var noe gærlig med teksten, så gjett om jeg kan dansk a? Jeg hakke snøring på språket og skjønner ingenting hah.. svensk går helt greit, engelsk går helt greit, men dansk skjønner jeg få ord av, men jeg klarer å lese det, bare at je skjønner ikke det med en gang de åpner munnen, så jeg satt der og nærmest skjønnte ikke, whats going on liksom.. men fikk da med meg at en deltager fra i fjor paradise har vært sammen med alle jentene inne der eller noe sånt.. det er så mye rart som finnes, vet ikke hvorfor jeg ser på det en gang.. hehe.. jeg er rar, vet!! heh..

Nå sitter jeg og ser på king of queens, skal legge meg etter det, så erklærer dette for siste innlegg for kvelden..
Natti natt <3