søndag 10. mai 2009

Hero

Mariah Carey har etter min mening verdens fineste sangstemme, Hero heter låten og er dagens sang. Den er trist, men fin tekst og en utrolig nydelig låt. :)



Nå må jeg stikke og hoppe i dusjen og sminke meg, mamma og pappa og Liv og Poirot hehe kommer og henter meg halv, så har egentlig litt dårlig tid, så blir en rask naturlig makeup i dag hehe.. ellers får jeg ikke blogget før kvlden evt.. so stay tuned.. vet ikke hva innlegget skal inneholde, kanskje en update bare, vi får se. Men nyt denne låten ihvertfall, så blogges vi når jeg kommer hjem :P hihi.. skal spise hjemme i dag. Vet egentlig ikke hva jeg skal kalle hjemme,kan vell si jeg har to hjem :P hehe..

Ciao da <3 blogges <3 nå må jeg skynde meg, måtte bare poste dette innlegget så det ikke blir alt for tomt..

Klem <3