søndag 24. mai 2009

How You Remind Me

Dagens sang er How You Remind Me med Nickelback, jeg har fått helt dilla på de om dagen hehe.. Tusen takk Maren for at du åpnet hjertet mitt for enda en ny musikk gruppe hehe.. apropå det, jeg må få avtale en dag hvor jeg kan møte Maren og Heidi til uken, skal få sendt en melding i morgen, tror det er litt sent nå? Er så lenge siden jeg har sett de, så savner de skikkelig nå hehe.. Nå skal jeg legge meg, så dette blir siste innlegg for kvelden, så tenkte jeg likesågreit kunne få en aldri så liten trall med på innlegget, sangen er fantastisk, stemmen er litt spesiell og unik :P amazing kaller vi det hehe... så lytt til sangen, musikk videoen er helt grei liksom, litt rotete, men sangen er bra hihi..



Får komme meg en tur ved Mjøsa i morgen, nå er det jo helt strøkent i leiligheten, så da har vi det problemet ut av huet hehe.. men nå får jeg nesten komme meg til sengen.. håper i morgen blir en litt bedre bloggdag, har ihvertfall fått til Noen innlegg i dag hihi.. skal få kjøpt meg et klesstativ på clas olson snart hehe..

Dere får sove godt :) Natti natt cupcakes <3
Ciao <3