søndag 24. mai 2009

240509

Hei bloggen! Beklager for lite update! Jeg har sliti mye med migrene de siste dagene, så har rett og slett ikke orket og blogge. I dag fikk jeg et astma annfall og hadde ikke astma medesin i nærheten, så mamma måtte dra helt ned i sentrum for å få tak i astma medesinen min.. heldigvis gikk det over så fort jeg fikk tak i den..

Ja hva ellers skal jeg si? Har vell ikke skjedd stort lite... hehe.. det blir vell ikke like mye blolgging som før hver eneste dag, men skal prøve å få til et par innlegg ihvertfall:P nå sitter jeg i god stolen og venter på at mamma og pappa skal komme hjem igjen. Jeg har nemlig sovet her i natt og det har vært kos :) ellers i dag skal jeg og Hans Olav rydde litt i leiligheten og kose oss :)
Nå skal jeg lese litt blogger :)
Blogges //
Ciao <3