søndag 3. mai 2009

Et natta innlegg ;-)

Hei bloggen, kaster inn et aller siste innlegg for kvelden! Ligger i sengen med verdens værste hodepine! Jeg skjønner bare ikke hvordan jeg kunne slå hode så hardt? Et øyeblikk trodde jeg at jeg hadde fått hjernerystelse, men slo tanken fra meg ganske sjampt.. Så igjen må jeg beklage mitt fravær, men håper dere forstår!

Jeg har hatt så plager med hodepine i det siste at jeg lurer på om jeg utvikler en slags migrene, ligger i familien nemlig.. Men helt ærlig vet jeg ikke om det er arvelig!

Men nok snakk om sykdom hehe.. Ligger i sengen i mitt barndoms rom som jeg synes er skikkelig koselig :-) lurer på om batteriet egentlig holder hehe .. Dagen i dag har vært koselig hvis vi ser bort ifra at jeg ikke kunne dra til bursdags selvskap grunnet skikkelig allergi, noe som er veldig kjipt for hadde gledet meg sånn!! Men vi får ta det igjen en annen dag;-) allergien startet før jeg hadde slått hugu som vi sier så fint på totning hehe.. Et veldig morsomt ord I grunn!! Men nå må jeg nesten hvile øynene mine litt.. Og håper på en bedre dag i morgen, som forhåpentligvis blir en mye bedre bloggdag..

Sov godt da cupcakes <3 har forresten begynnt og kalle Hans Olav for cupcake hehe, søtt kaller vi det ;-) skal forresten på kino i morgen med pus, mer info kommer i morgen !

Ciao <3