søndag 17. mai 2009

Random spørsmål :P

Når er neste gang du treffer personen som tar pusten fra deg? Etterpå, når jeg og Hans Olav skal se på russetoget :P Kan du sove uten dyne? Nei apsolutt ikke, men er det varmt en natt, kan jeg ta den litt til sies.. Har du og bestevennene dine noen tradisjoner? Vi har vell ikke noen spesielle tradisjoner, utenom vi er hos hverandre å finner på masse kødd haha.. Vil ditt neste kyss være en feil? Nei Ingen kyss med Hans Olav er feil:) <3> Hva var det første du tenkte da du våknet i dag tidlig? Åååå jeg er så trøtt! Hvor mye er klokken? Hva plager deg mest? Stress og sure mennesker.. Noe som plager deg akkurat nå? Jeg har vondt i huet og er kjempe trøtt ! Hva er din sivilstatus? Forlovet <3 Er du fornøyd med det? Ja ingenting er bedre enn og finne den rette i sitt liv :) Tror du på evig kjærlighet? Ja selvfølgelig, jeg og Hans Olav skal være sammen for alltid :) Har foreldrene dine facebook/nettby? Mamma og pappa har face :P Når var sist noen ringte deg? I dag tidlig.. Hvis du kunne drikke kun en ting resten av livet, hva ville det vært? Diet pepsi :P Når var sist du ville dra til en person? NÅ!! Hva var det siste du gråt for? Det kan jeg ikke huske.. har tårer i øynene nå, men det er pga pollen hehe.. Har du noen gang mottatt en veldig lang unnskyldning? Det kan jeg ikke huske jeg har hehe. Hva innså du i dag? At plutselig var det ingen hjemme, men så fant jeg ut at broren min var hjemme allikevel.. Navngi tre personer som fikk deg til å smile i dag? Hans Olav, Maren og Heidi :) Hva gjorde du 07.45 i dag tidlig? Å da sov jeg så klart, som en stein tipper jeg, ettersom jeg ikke fikk med meg at mamma og pappa hadde dratt og sett på barnetoget hehe.. Hva skal du gjøre i morgen? Være med Hans Olav, og kanskje jeg får rompa i gir og får et nytt kamera.. Har du ketchup på pommes frites? Ja når jeg spiser det så :P Hvor er du om en time? Ser på russetoget.. Har du grått i dag? Nei hehe... Hva hører du på? Mest Tokio Hotel og så klart musikk som gjør meg glad :) Hvem var den siste jenta du pratet med online? Maren Hvem var den siste personen som ringte deg? Hans Olav <3 Hvem skal du være med på lørdag? Hans Olav <3 Har du planer om å flytte i nærmeste framtid? Når jeg og Hans Olav gifter oss så :) Hva står det i den siste meldingen du fikk? takk :) skal hilse jeg :) da ses vi :) gid! klem! Siste filmen du så på kino? Fast and the furios Hvor er din bestevenn akkurat nå? Sikkert å feirer 17 mai et sted hehe.. Hvem andre er i rommet med deg akkurat nå? pappa Hva var det siste du gjorde før du gikk å la deg i går? Jeg pratet med Hans Olav, skrev et innlegg på bloggen, spilte på iphone og hørte litt på musikk :) Hvilken hårfarge liker du best? En blanding mellom blondt og brunt, men er også glad i rødt :P Hvordan er håret ditt i dag? Bustehue Lykkelig? JAAAAA <3

Dette er spørsmål som nette nestea hadde funnet på face, jeg plukket ut noen av de hehe..