onsdag 20. mai 2009

Dagens anbefaling!


Jeg vil bare anbefale dere denne fotkremen! Jeg kjøpte min i Israel og den er fra dødehavet, produkter fra dødehavet er de beste dere kan få tak i! Det er rene produkter og alle er like bra! Jeg har min i en annen type pakning, men det er akkurat den samme som denne! Den pleier føttene og mine blir ikke lengre tørre hvis jeg smører de gjevnlig med denne. Den er skikkelig behagelig og ha på og man føler seg skikkelig fresh etterpå! De er ganske dyre i Norge ettersom det er ren luxury, men dere kan sikkert bestille fra Israel på en eller annen nettside, dere får søke dere frem. Ellers har de egne homeparty, og jeg vil påstå det er mye billigere enn og kjøpe f.eks på spa, for det er spa produkter, mødden fra Ahava (fra dødehavet) er helt nydelig, det er annsikts maske og er den beste dere kan få tak i, jeg har kjøpt mødd som jeg har brukt både i håret, annsiktet og hele kroppen, anbefaler den på det sterkeste. Både ahava og Premier er utrolig bra.
Grunnen til jeg nevner denne er fordi jeg nettopp har tatt fotbad, og den er perfekt til å bruke etter fotbad, spesielt hvis dere filer bort all død hud. Ganske creepy og tenke på død hud liksom, men det er jo helt naturlig.. jeg har også lakket neglene med en nydelig lyserosa farge, nå gjenstår det bare og bli ordentlig sommervær så jeg kan trippe rundt i sandaler hehe..
Apropå sandaler, jeg får få rompa i gir og kjøpe meg et par gladiator sandaler:P elsker de, men eier ikke et eneste par.. vet det kanskje går litt ut nå, men jeg simpeltent elsker de :) så jeg skal kjøpe meg et par snart :) jeg har ikke så mange sandaler, men elsker flip flops, men jeg kan jo ikke gå i de hele tiden heller hehe..
Men nå får jeg se litt på tv, blogger mer senere :P
Ciao <3