onsdag 20. mai 2009

Everyone need there sleep <3

hei bloggen, glemte visst og blogge natta innlegg i sted, men gjør det nå ihvertfall! Ligger i sengen atm og blogger til dere bebi sunshanes:-) men min elskbare iphone<3 jeg elsker iphone, det er så sinnsykt mye muligheter med den! Anbefaler den til alle som både er fan av apple og som liker det mer ekslusive, trendy og ikke minst det tekniske! For de som ikke er så glad i tekniske duppeditter vil jeg ikke anbefale iphone, selvom den kan være enkel for meg og flere, er det ikke sikkert den er like bra for deg.. Til høsten er det ihvertfall muligheter for mms, og det er mange billige og gratis programmer du kan laste ned, jeg tror jeg har fire eller fem menyer nå hehe.. Dette er forresten reklame for apple hehe.. Ganske enkelt fordi jeg er happy for iphone :-)

I morgen (i dag) får jeg som dere har skjønnt besøk, jeg har ennå ikke fått svar på alle som kommer, men jeg får svar i morgen, så blir kaffe servering og masse prat og morro hehe.. Koselig blir det :-) vil ikke nevne navn på bloggen, for tror de ikke vil ha noe særlig med oppmerksomhet, men folkene er ihvertfall utrolig koselige :-) men nå må jeg vell snart sovne inn, finnes egentlig ikke trøtt, men skal prøve og få sovet litt, ihvertfall prøve .. Blir ikke noe bilde nå grunnet iphone, men skal få til et bilde eller to senere i dag , ble visst litt innlegg i går ( i dag) men nå må jeg nesten sove , har vært en kjedelig dag i dag helt til pus kom, da snudde humøret mitt med en gang hihi.. Alltid like koselig og ha sin kjære i armkroken og skravle og ha det helt digg :-) godt jeg har Hans Olav <3

Håper mine små cupcakes får sove i natt :-) natta alle sammen :-)

Ciao <3