torsdag 30. april 2009

Sminken jeg bruker


Sminken min er veldig veldig møkkete, men dette er altså det jeg bruker hver dag!
1) Foundation fra Revlon 2) Blush fra chanel 3) eye liner fra Lancòme 4) Dip liner fra the body shop 5) concealer fra Dior 6) Base øyenkygge fra Yves Rocher 7) Diverse øyenskygger fra Clinique 8) Diorshow mascara 9) Pinsett til å nappe øyenbryn 10) kvesser til å kvesse eye lineren fra h&m 11) Svamp og koster fra h&m
Dette bruker jeg altså hver dag, øyenskyggene bytter jeg selvfølgelig på, kommer ann på hva slags anledning, er det selvskap o.l så blir det mørkere og smokey eyes med brun, er det hverdags bruker jeg kun base farge fra yves rcher og evt lyse rosa blandet med litt lilla og brun.
Base fargen fra yves rocher tar jeg også i øyekroken for de som lurte på det. Kan sikkert lage en sminke video en gang, sminker meg på ca fem minutter så går veldig fort om morningen, har sluttet helt og bruke solpudder, har et fra the body shop som er i en mer naturlig brun farge, mulig jeg bruker den når jeg får litt farge om sommeren, eller synes jeg det er greit og være blek, får ikke så lett farge så har på en måte godtatt at jeg er blek hehe..
Har sluttet og rense huden btw, huden min ble faktisk mye finere når jeg sluttet av en merkelig grunn, har sikkert noe med kosthold og gjøre, men alt av rense produkter som jeg har brukt har ikke funket på meg! Til og med Proactiv som liksom skal være såååå bra, anbefaler den IKKE i det hele tatt, mulig den funker på dere, men funket ikke på meg i det hele tatt!! I stedet strømmet kvisene inn, nå har jeg kun små nupper og kan få et par kviser bare hvis jeg er stresset, men de går fort bort igjen.
Ellers vil jeg anbefale Revlon foundation på det sterkeste, den varer hele dagen og dekker ALT, ikke alltid jeg gidder bruke concealer en gang, for den er fantastisk bra!! Og blir helt naturlig, huden puster og den er helt fantastisk, synd dem ikke har den på Gjøvik. men da får jeg heller ty til Clinique SB.
Men nå skal jeg vaske litt og henge opp litt tøy, for de smarte og interreserte går det et veldig interessant program på tv norge nå, men jeg har desverre ikke tid til og se det nå for har en del og gjøre!! På den halv timen jeg har igjen før ungkaren hehe..
Ciao <3