torsdag 12. mars 2009

090312


Hei igjen, nå har besøket dratt, og jeg sitter igjen med en strøken leilighet, noe som er veldig digg. Jeg sitter og drikker kaffe, noe jeg har drukket veldig mye av nå kjenner jeg. Mamma kommer til meg rundt fire tiden, og da blir det mere kaffe haha.. hun skal se på det nye interiøret mitt, og jeg burde egentlig snart pakke. Blir koselig å se henne igjen :) Skal vise dere hva hun har kjøpt senere i dag.


Rakk ikke dusje eller sminke meg i sted, var så mye som skulle gjøres, så skal straks hoppe i dusjen, må bare vente til vasken min er ferdig, tar med resten opp til mamma og pappa, sånn at jeg kommer hjem til regne klær. Har vasket en del nå.


Skikkelig interresant for dere hehe..

Jeg håper mamma finner den garantien så jeg får byttet opp kameraet mitt snart, uansett får jeg ikke byttet det opp før vi drar, og det kommer sikkert på reprasjon. Noe som sikkert tar en måned.. og så irriterende.. Jeg merker jeg savner kameraet mitt skikkelig og at jeg rett og slett er avhengig. Outfits skulle blitt tatt, natur bilder og diverse skulle blitt tatt, hadde vært fint også å få tatt litt bilder nå mens jeg er i romsdalen, men mamma tar sikkert med kameraet sitt så jeg får sikkert noen kopier så dere får sett.


Nå gjenstår det å håpe på noe nett og at onkelen min er hjemme så jeg får koblet på et nett med en gang jeg kommer til bestemor, en helg og over det uten internett funker ikke for meg. Det klarer jeg ikke haha.. jeg tar vell med en del dvder og sånt, sånn at jeg kan sitte å se på film, selvom det egentlig er nok og gjøre der borte, med skravling og kos hos bestemor. Men dette blir en ferie, og dere burde vell kanskje se fest outfitet mitt, skal ha ankelboots og en nydelig kjole, pluss en slags jakke cardigan med detaljer bak. Det går i en klassisk sort kjole som er vid og helt fantastisk nydelig. Yndlings kjolen min som er kjøpt av mamma på lindex. Den passer perfekt og er som støpt til meg. Akkurat passe lang og passe vid, og er så klassisk at den kan passe i alle år fremover, for den går sikkert aldri av moten.


Så mitt tips til dere er å innvistere i noe klassisk som sorte kjoler og skjørt, de går som regel aldri av moten, og er du flink til å rense de å vaske de på svak vask så de ikke sliter på fargen så holder de utrolig lenge.


Dette er tips som de fleste kommer med og kan, så er ikke noe jeg egentlig har funnet på, men noe dere hører overralt fra stylelister osv..


Men nå skal jeg drikke resten av kaffen. Og få i meg litt lunsj, et utolig sent lunsj måltid, men er lenge siden jeg spiste frokost.. så noe mer mat trenger jeg nå merker jeg, ettersom magen min romler så mye..


Ciao <3