søndag 29. mars 2009

Kaffe, vg og discovery

I dag er jeg velig voksen for jeg drikker kaffe, har kjøpt meg vg og leser den og ser på discovery, så da lærer jeg en del i dag hehe..

Nå består tven med bil program, utrolig interresant og kult program, bra discovery har en del bil program og mer seriøse program i fohold til forekempel tv 3, har fått kommentert av Hans Olav at den siste måneden har jeg blitt veldig samfunns orintert, det er veldig koselig å høre, lærer ting hver dag og er veldig in i det som skjer i nyhets verdenen og har fått sagt mine meninger og valgt egne stampungt, tar ikke etter andre sine stampung men mine egne.

Har hele tiden sterke meninger som jeg prøver å få fram, kanskje jeg skal melde meg inn i et parti? Er fortsatt litt usikker på hva jeg skal stemme, det heller hele tiden mest på frp men er fortsatt litt usikker, prøver å sette meg inn i mest mulige parti om dagen sånn at jeg kan få mine egne meninger, dere husker sikkert at jeg skrev litt at jeg kanskje skulle stemme rv. Herlighet hva tenkte jeg på, et av Norges mest antisemmetistiske partier, nei jeg tror jeg heller for å holde meg til et parti som er mest Israels vennlige som f.eks frp, men samtidig som står de også for noe jeg er imot, men det vil alltids være partier hvor man ikke er enige i alt dem står for, å nå når det nærmer seg valget så vil vi se at partiene lover ditt og datt som de kanske ikke holder? som de sier kun for at vi skal stemme de. Så noe løgn vil det alltid finnes, men da må man tenke litt bakgrunn og tenke litt "hva er viktigst for deg?"

Mye forvirringer kan det fort bli, men man er nødt til å ta et stanpungt, og når jeg først skal stemme skal det være ordentlig og det skal være kunnskap bak og ikke bare ting jeg hører, men det skal også være ting jeg leser på egenhånd, så jeg vil ha kunnskap og jeg vil heller ikke være nøytral, jeg vil si min mening og føle at jeg også har gjort noe for at det partiet jeg ønsker mest skal vinne, kanskje vinner av den lille ene prosenten jeg gir til det partiet.

frp eller ikke, er usikker får se hva det blir.
Men nå må jeg fortsette bilprogrammet. Kule biler er det, jeg har også lyst på bil! Men først lappen hehe..
Ciao <3