tirsdag 24. mars 2009

Vil dere lese om diett om trening?


Det er ikke mine føtter, bare et random bilde jeg fant på google hehe..

Jeg har fått inntrykk av at dere ikke vil lese om diett og trening, men jeg har fått noen nye lesere og kanskje mine faste lesere har skiftet mening, så da spør jeg igjen:

Vil dere at jeg skal blogge om diett og trening?

Det er noe jeg er opptatt av og er en del av hverdagen min og tenke på kosthold og trening, men da jeg hadde den meningsmålingen i begynnelsen var det kanskje 2 prosent som ville lese om det, så hvis fåtallet vil lese om det eller kanskje ingen, ser jeg ingen vits i å skrive om det, så jeg har vært litt forsiktig når det gjelder det pga at det kanskje ikke var så interresant. Men det er selvfølgelig opp til dere, så hvis det er spesielle ønsker om det, så skal jeg blogge om det.

Men som sagt det er helt opp til dere, nå skal jeg spise. Blogger mer senere i dag, men imens kan dere svare på dette innlegget.
Hòrs sen <3