mandag 23. mars 2009

Sjibbolet

Hei bloggen! Nå sitter jeg i soffaen, drikker kaffe og prater med Maren på msn, noe som er utrolig koselig siden jeg ikke har sett henne på en uke!
Har ryddet hele leiligheten, det tok lang tid men virkelig vært det, det så rett og slett ikke ut her. Nå gjenstår det kun og vaske leiligheten og det skal jeg gjøre i morgen.
Snart hopper jeg i dusjen tenker jeg, men drøyer det litt.
Har forresten fått Sjibbolet i poten i dag. For dere som ikke vet hvilken avis det er, så er det en avis som tar for seg Israel og Jødene, en veldig interresant og utrolig viktig avis, jeg har ikke fått lest den enda, men gleder meg utrolig masse! Den kommer ut fire ganger i året, og jeg har fått andre eksenplar i dag.

Aftenposten har enda ikke kommet, må være noe rart. At de ikke har fått bestillingen min eller noe, eller kanskje den er treg? Ikke vet jeg, men håper den kommer snart ihvertfall. Må få med meg det som skjer ute i det vide store verdenen, og selvfølgelig det som skjer i Norge.

Men nå får jeg drikke litt kaffe, viser ikke hvordan jeg ser ut nå, kan heller ta et bilde senere.
Ciao <3