søndag 15. mars 2009

Nå er det fest og staseri


Bilde fra i går!

Nå sitter jeg oppe på soverommet der mamma og pappa ligger og blogger til dere, tok en liten pause fra festen og stakk heller opp, bare for en liten oppdatering.


Nydelig gryterett vi fikk med salat. Kjempe godt var det, mamma fikk penger til bursdagen hennes. Og noen koselige kort. Gjestene er selvfølgelig i familie med oss. Slekten våres rett og slett, er ikke så mange her i dag. Begge brødrene til mamma, ene med kone, søsteren til mamma, ene søskenbarnet mitt med to av ungene som er veldig små. Søte jenter, også bestemor da. Ene ungen til søsteren til mamma var her en liten stund, han er et år yngre enn meg. Koselig at han ville komme også :)


Skulle gjerne sett alle de andre også, jeg har en ganske stor familie, med masse søskenbarn. Fleste av slekten min bor her i romsdalen, ene søskenbarnet mitt som er et år eldre enn meg tror jeg. Studerer i utlandet i asia. Henne har jeg ikke sett på kjempe lenge. Singapore var det hun studerte i, så høres veldig spennende ut, hun studerer sammen med kjæresten, og de har en hjemmeside som jeg har sett en gang, men den husker jeg ikke adressen til.


Men nå burde vell jeg gå ned til de andre, så jeg ikke sitter her å blogger hele tiden.


Oppadeter mer senere i dag:)


Ciao <3