fredag 20. mars 2009

Im back

Bare et random bilde jeg fant på google!

Jeg har vært ute i hele dag og shoppet. Leverte inn kamera, men de mente jeg hadde forursaket det selv som må koste hele kamera selv. Og det blir jo dyrt, mye dyrere og reparere det enn å kjøpe nytt tipper jeg.. huff..


Dette er hva jeg kjøpte i dag, har desverre ikke kamera til å vise dere det, men skal ta bilde av det med en gang jeg får kamera, men kommer nok til å låne mamma sitt i mellomtiden :)


- Et veldig stort maleri som er rosa med reinstyr og roser og diverse. Nydelig bilde

- En liten lys beholder som er rosa med blomster på

- Sand til å putte i krokke som man har lys i, sanden er rosa

- Hello kitty sokker

- Og til slutt hello kitty sminkepung


Nå er Hans Olav hos meg og vi skal se på tv, blir desverre ikke mer blogging i kveld, for vil jo ikke være alt for a-sosial. Så legger meg vell om ikke så alt for lenge


Så Ciao da :) <3