torsdag 19. mars 2009

For en fantastisk morgen!


Hei og god formiddag! I dag er jeg skikkelig i godt humør og kjempe glad. Det er kjempe fint vær ute, vårtegn kaller jeg det. Masse masse sol, tenkte å sette meg på verdaen en stund.
Jeg var utrolig trøtt i dag tidlig, sov så tungt. Men jeg fikk rompa i gir og gikk og dusjet og sminket meg. Tror jeg stå i dusjen ihvertfall i 20 minutter. Var så kald og pluss at jeg måtte våkne litt. Sto vell opp sånn kvart på ellve tror jeg.

Så nå har jeg hentet avisen og skal straks spise min deilige sunne frokostblanding. Aftenposten kom visst ikke i dag, tipper den kommer i morgen. Tok i hvertfall to dager med dagen magazinet.

Tenk hvor koselig det blir og abonnere på to aviser. Jeg føler meg litt voksen jeg, litt mer selvstendig på en måte.

Straks får jeg besøk av ei jente, kanskje vi blir venninner, men vi skal først bli kjent. Jeg har pratet litt med henne før, så var utrolig koselig hun ville komme på besøk i dag. Hun kommer nå straks.

I kveld kommer Hans Olav. Vi skal kose oss med tv og sikkert spise litt sunn mat sammen.

Men nå får jeg lese avisen og spise frokost og drikke min deilige morgen kaffe.
Blogges/

Ciao <3