tirsdag 24. mars 2009

All natural

Sminken jeg bruker om dagen:

- Foundation: Revlon
- Concealer: Dior
- Powder blush: The body shop
- Dip liner: The body shop
- Øyenskygger: Beige og rosa- yves rocher
- Mascara: Lancòme
- Lip gloss: The body shop (bytter litt på med victoria secret)

Nå har jeg akkurat hatt besøk av to jeg kjenner, hun ene er som ei venninne for meg. Jeg og mamma skal snart trene, så skal vi på elkjøp og kjøpe ny kaffektrakter. Blir deilig og trene igjen, jeg er litt svimmel i dag, men tror det er fordi jeg ikke har spist frokost enda og har drukket endel kaffe hehe..
Mamma skal mest sansynlig bli med meg hjem etterpå, hun skal stryke noen gardiner som jeg har hengende oppe i vinduene som er helt skrukkete hehe.. så drikker vi litt mer kaffe og skravler i vei. Kjempe koselig!

Hans Olav kommer til meg i kveldingen, er ikke så mye som går på tv i dag, går vell i charterfeber og frustrerte fruer, fikk ikke sett frustrerte fruer sist tirsdag pga jeg glemte det hehe.. surrekopp som jeg er hehe..

Nå bør jeg få i meg litt mat og sminke meg, kan ikke trene på tom mage, det har jeg erfaring fra før av, og da kastet jeg nærmest opp hehe..

Blogger mer senere i dag.
Hòrs sen
Ciao <3