torsdag 12. mars 2009

Gave fra mamma og en koselig borte dag :)


Å som jeg savner den hårfargen!

kom hjem fra Maren og Heidi for en god stund siden. Kjempe koselig var det :) Å som vi tullet, skal ikke fortelle det nå for er ganske vår humor som jeg ikke tror dere vil forstå (sorry people!, men sånn er det bare og det må dere tåle haha..)


Stakkar mamma , jeg hadde glemt å fortelle henne at Hans Olav skulle hente meg, så hun satt der stakkar i bilen å ventet på meg! Så jeg ga henne bursdags gaven hennes alt for tidlig, for en trøst.


Hun fikk en vannkoker (den gamle lekker) og en tulle gave som inneholdt tre bade and`er som hun kan ha på vasken som pynt. Pluss et aldri så lite koselig kort. Hun ble kjempe glad.


Fra henne fikk jeg en nydelig rosa davidstjerne med menorahen inni i ekte sølv pluss to kjempe dyre foundations. utrolig glad ble jeg!


Nå skal jeg straks legge meg, viser dere gaven i morgen.


Reiser tidlig i morgen, så tror ikke jeg får blogget før jeg kommer fram. Men ønsker dere uansett en god natt og en koselig dag i morgen :)


Natti <3