torsdag 12. mars 2009

Innom for å si hei :)


Jeg er bare innom for å si hei en liten tur, har det egentlig ganske travelt. For får besøk av noen jeg kjenner. Bekjente kan man vell heller si, og jeg vil ha det strøkent i leiligheten min først. Nå har jeg null sminke, og burde vell snart hoppe i dusjen, men i stedet sitter jeg her og blogger til mine kjære blogg lesere.
Hva gjør jeg ikke for dere! :) Som dere ser på bildene, så skal jeg til Maren og Heidi i dag. Noe jeg gleder meg sykt til. Alltids kjempe koselig og være der. Og jeg stortrives skikkelig, de er bare verdens beste jenter! Men det visste dere vell?
Men nå må jeg ordne i stann snart, skal opp til mamma og pappa etter jeg har vært hos Maren og Heidi. Mamma har nemlig kommet hjem, noe som er sykt koselig:) Gleder meg til å se henne igjen :) Jeg får en overraskelse i tillegg. Så det blir spennende :) Gleder meg til å få den også. Mamma er så snill :)
Jeg må overnatte hos mamma og pappa fordi vi skal til Romsdalen i morgen, og det er mye lettvindere og overnatte der, ettersom vi skal dra passe tidlig. I 10 tiden tror jeg.
Noe uvanlig skjedde i sted, jeg gikk og satte på en vask tidlig. Vi har nemlig felles vaskerom, og det er ikke bestandig det er ledig heller, men denne gangen grep jeg sjansen og satte på vask. For vi har egentlig faste dager, men hun som skal vaske nå på dagen er bortreist, og da må jeg forte meg så ingen tar vasken før meg, har egentlig masse vask og sette på, og ettersom jeg skal bort, er det greit å få unnagjort litt, og jeg har egentlig vask på kvelden i dag, men da skal jeg jo bort. Så det passer ikke så bra.
Men nå må jeg virkelig skynde meg, besøket kommer klokken ett, og jeg har enda ikke begynnt å rydde hehe..
Blogger etter de har dratt:)
Ciao <3