torsdag 19. mars 2009

Sola varmer, nå er det vår :) pysj ute?

Nå har jeg hatt besøk, hun var veldig koselig og koselig å bli kjent med. Vi har sittet litt på verandaen, noe som var utrolig digg! Satt å leste avisen, spiste, pratet og kost oss. Ikke noe vits å ha på seg jakke når man sitter på verdaen. Jeg går med pysj bukse nå, hette jakke (den på det forrige bilde) og tøfler. Kose klær med andre ord. Hoppet i det i sted. Greit å gå med pysjbukse inne, men ute. Det synes jeg er skikkelig harry, heldigvis har den "moten" med pysjbukse ikke in lengre, og jeg ser få folk som går med det nå her på Gjøvik.

Hva er greia med det egentlig? Å gå med pysjbukse ute, man skal sove i den eller gå med den inne, skal ikke se ut som man har kommet rett opp av senga. Hva hadde du sagt hvis noen hadde kommet med morgenkåpe og hårruller i håret UTE? Det er nemlig vanlig i USA, kjenner ei som skulle på butikken, og det var leiligheter ovenfor, der kom det ei dame som tydligvis bodde i en av de leilighetene i morgenkåpe og hårruller i håret.

Det blir omtrent det samme som om man skulle gå ute med pysj. Men for all del, hvis dere vil gå med pysj ute så gjør vell det, men etter min mening er det ikke så veldig kult hehe..
Nå skal jeg koke med kaffe, for glemte visst det i sted.


Ciao <3