mandag 23. mars 2009

Good morning sunshines :)


God morgen dere. I dag våknet jeg av at solen skinte inn i stuen min (der hvor jeg sover nå), og jeg tittet ut, og det va bart på mye av gatene og solen strålte. Så dette dere, dette blir en fin dag!


Må nesten få kommet meg ut litt i dag, sitte litt på verandaen, og ellers gå en tur. Jeg skulle ha handlet litt i dag også, middag for uken. Det er så mye sunt i butikkene for tiden, det frister meg veldig.Det er det beste jeg vet. Men jeg aner ikke hva slags sunn mat jeg skal plukke mellom denne uken her, tenker det går mye i fisk. Jeg spiser en del fisk og elsker det, i dag tenker jeg at jeg tar noe fullkorns pasta greier.


Jeg sov i stuen i natt, soffaen var dratt ut så jeg tenk jeg likeså greit kunne sove her, var skikkelig trøtt i går, så det var godt og kunne stå opp i dag og være helt utvilt, jeg la meg ikke så lenge etter jeg skrev det siste innlegget i går. Hans Olav lå ved siden av meg til jeg nesten sovnet. Så snill han er!


I dag skal jeg rydde og shine leiligheten, kanskje male litt osv.. Og jeg må jo komme meg ut i fin været. Det er en selvfølge nå når det er fint vær.


Men nå må jeg få i meg noe fullkorns frokostblanding.


Blogger mer senere


Ciao<3