tirsdag 17. mars 2009

God formiddag søtiser:)

Denne kjolen her er bare helt amazing! Virker litt 1900 talls, akuratt sånne kjoler fasinerer meg :)
Hei søtiser og god formiddag! Beklager så mye for dårlig oppdatering i går! Men nå er jeg altså hjemme, og kom vell hjem klokken ti i går kveld. Satt trangt i bilen for vi hadde med ekstra mye stuff som vi ikke hadde med når vi kom.


Jeg fikk et nydelig engelsk porselen servise med roser og gull detaljer, helt nydelig. Dere skal få se bilde etterpå, pluss en rosa lampe og en retro kaserolle fra 70 tallet, alt dette arvet jeg av min kjære tante Peggy. Det er godt å ha noe minner og se på som jeg kan mimre og tenke på henne når hun levde. Jeg savner henne kjempe masse, men jeg vet hun har det mye bedre i himmelen. Og ser ned på oss som er glad i henne og savner henne og ønsker oss alt godt! jeg har også arvet et nydelig bilde som ser litt 1900 talls. Men dette fikk jeg for en stund siden, men det har en nydelig plass i leiligheten min som jeg ser på hver dag og tenker på min kjære tante Peggy.


Nå klokken 12, altså om to minutter får jeg besøk, så da skal dette porselenet tas i bruk. Har allerede satt det frem og jeg vasket det opp i sted, så nå gjenstår det å sette på kaffe.


Jeg ser ikke ut rett og slett, jeg har bustete hår og null sminke. Men de to som kommer på besøk er vell egentlig ganske vandt med å se meg sånn om formiddagen. Når de kommer på besøk.


Men nå får jeg vell sette på litt kaffe, og nei dere får ikke se hvordan jeg ser ut nå for øyeblikket :P hehe..


Ciao <3>