onsdag 18. mars 2009

lese aviser og koser meg utrolig masse i dag!

Nå skal jeg lese ferdig avisene mine, bladene mine, lese litt blogger og bare kose meg i leiligheten før jeg tar sengen.

Det har vært en utrolig koselig dag i dag selvom jeg har vært alene mesteparten av dagen. I morgen kommer Hans Olav og det gleder jeg meg kjempe masse til!


Men først nå så skal jeg få i meg litt kveldsmat, dette blir siste innlegg før jeg tar natten for er ganske så trøtt, skal blogge masse i morgen.


Kom gjerne med tips hvis det er noe spesielt dere vil jeg skal blogge om, dere liker tydigvis at jeg blogger om hva jeg gjør om hverdagen og sånne type ting, vet ikke om dere er så interessert i outfits jeg? Har ikke funnet grantien enda, men jeg vet de ha både navn og adressen min på elskjøp, selvom de sier de ikke har det. De er så sykt sleipe!


Vil dere ha outfits når jeg får tilbake kameraet? Det tar en stund, kanskje et par måneder før jeg får det, sånn at dere vet det liksom. Hehe..


Men nå skal jeg få i meg litt mat.


Ciao <3