lørdag 28. mars 2009

Good day cupcakes :)

Hei søtinger. Nå er jeg klar for en ny dag, våknet ganske tidlig i dag, og druntet en stund (totning for å ligge å dra seg) Så sto jeg og Hans Olav opp og spiste en deilig frokost mens vi leste avisen, nå sitter jeg i sengen og drikker kaffe mens jeg blogger til dere.

I dag skal vi feire med familien fra Gjøvik og familien fra Oslo hjemme hos mamma og pappa, mammas 50 årsdag. Det blir koselig, familien fra Oslo har jeg ikke sett på evigheter og Hans Olav har ikke mødt de enda, så blir koselig og se dem igjen i dag. Er ikke ofte vi ser dem desverre, men endelig i dag får vi se dem igjen.

I går var en fantstisk fin dag, var hos Maren og Heidi og vi koser oss utrolig masse når vi er ihop.

Men nå skal jeg lese mine faste blogger og drikke min kaffe.

Håper dere koser dere i dag :)
Ciao <3