søndag 15. mars 2009

Party here and party there..


hei bloggen og god formiddag. Jeg var sykt trøtt når jeg våknet, og jeg var så trøtt i går at av ren latskap gadd jeg ikke fjerne sminken min. Så når morgenen kom, klistret øynene seg fast å gjorde kjempe vondt. Burde jeg ikke snart lære? Jeg gjør denne mistaken så mange ganger at jeg burde jo snart lære!


Men uansett, i dag er det party, party med små unger og med gamle gamlinger, nei da. Men hele slekten, store og små kommer for å feire bursdagen til mamma som var i går.


Bestemor og mamma står på kjøkkenet og jobber for harde livet for å få alt klart, kanskje jeg burde hjelpe til? Jeg er ikke så flink til sånne ting, så jeg tror helt ærlig jeg burde skygge unna så ikke hele kjøkkenet blir et aldri så lite kaos. Dette burde vi unngå med å la meg sitte i stuen, drikke min kaffe, og surfe på nettet.


Men jeg har den følelsen at hvis jeg hjelper til, kommer jeg til å spørre hvert andre sekund om hvor ting skal plaseres, hvordan man gjør det og det. Så derfor holder jeg meg unna, selvom jeg gjerne skulle hulpet til.


Selskapet begynner klokken fire, jeg har jo gitt gaven til mamma allerede, ga den jo på torsdag og angrer litt. Hadde vært mye mer spennende hvis hun kunne åpne den i dag, jaja gjort er gjort, hun får vell en del gaver uansett. Heldige mamma. Jeg vil også bli 50? Eller kanskje ikke enda da men, jeg vil ha bursdag ihvertfall. Er ikke så lenge siden jeg hadde bursdag da..


Men nå må jeg fortsette å drikke kaffen, lese mine faste bloggere og kommentere, og rett og slett bare skravle med alle som er her haha.. og leke litt med poirot.


Jeg er så skravlete jeg, rart ikke folk går lei meg.. men de er snille som vil høre på det jeg vil ha å si!


Ciao <3