lørdag 14. mars 2009

Mamma er 50 år i dag!

Gratulerer så mye med dagen mamma!

Hei bloggen, og god dag. Jeg har vært oppe siden ni tiden i dag. Jeg våknet helt av meg selv og har sovet utrolig godt i natt. Våknet til en god å deilig frokost som bestemor hadde laget, nå har vi besøk av ene tanten min.


Pappa er i ålesund og preker og kommer att i kveld. Ganske sent tror jeg. Nå sitter jeg i godstolen til bestemor og har akkurat drukket kaffe og er sånn passe mett, poirot er ute på verdaen og bjeffer som bare det. Han er så rampete og har stjelt mye mat fra bordet mens vi har vært her hehe.. men han liker seg veldig godt, spesielt å løpe fra gangen til kjøkkenet til stuen osv.. som går i en sånn sirkel. Så hvis vi har oppe alle dørene er det veldig gøy for han.


det er nydelig vær ute og helt vår, null snø. Ganske varmt ute er det også, ganske greit å komme hit siden Gjøvik er full med store bomber med snø..


Men nå må jeg ikke være så a-sosial. Så jeg blogger mer senere!


Ciao <3