onsdag 18. mars 2009

Abbonoment på aftenposten


Nå har jeg bestillt meg prøve abbonoment på aftenposten. Så nå blir det to aviser som kommer i posten hver dag. Jeg gleder meg til å få abbonomentet, å får det sikkert enten i morgen eller i over i morgen. Aftenposten er desidert den beste avisen i Norge. Det står veldig masse utenriks der, noe jeg er veldig opptatt av. Dagen magazinet er Israels vennlige og det passer meg veldig bra, pluss at jeg får vite litt mer hva som skjer i Kristennorge.


Nå står Gossip Girl for tur, så ugly betty etter det. Noen av de beste seriene. Gossip girl stilen fasinerer meg. Elsker den type stil. Ugly betty er så teit konsept at det lir utrolig kult.


Nå skal jeg koke meg kaffe og kose meg med onsdags kvelden her alene i leiligheten. Fikk en bok som jeg skal studere i går, noe jeg glemte å fortelle om. Gleder meg til å begynne å lese den.


Men nå begynner Gossip Girl, blogger mer senere, har forresten begynnt med litt mer naturlig sminke, tar bilde i morgen. nå ser jeg ikke ut på håret hehe..


Ciao <3