mandag 23. mars 2009

Noe rart med internett explorer

Jeg hadde egetlig tenkt å vise dere den naturlige makeupen jeg bruker nå om dagen, men får desverre ikke lastet opp bilder pga at det er noe galt med internett explorer, og med en gang jeg prøver å laste opp et bilde så klikker den seg av. Så da blir dette innlegget et innlegg med null bilder.

Jeg sitter nå og ser på sex and the city, en av mine favoritt serier. Vi var på elprice i dag, og jeg fikk ny lader med en gang. Kjempe snillt av dem, egentlig var det seks måneder som grantien gjelder. Tenk så teit, men de var snille og ga meg det allikvell, så dro vi på cc mat og handlet litt og jeg måtte kjøpe en snus jeg ikke liker pga dem ikke har mocca, men det får gå for denne gang. Snus måtte jeg ha, og vi hadde litt dårlig tid så vi kunne ikke kjøre rundt til steder fordi jeg skulle ha mocca.

Dagen i dag har uansett vært utrolig koselig, i morgen får jeg besøk av mamma, vi skal trene igjen ENDELIG! Så skal vi kose oss med kaffe.

Må forresten kjøpe meg ny kaffe trakter, den lager helt forferdelig kaffe, har tross alt hatt den i nesten fire år nå, så er jo ikke så rart. Så en sort en på elkjøp her om dagen i elkjøp katalogen. Den kostet bare to hundre, ca det jeg betalte for min gamle, og den har jo holdt utrolig lenge, enda jeg har laget meg kaffe hver dag. Må ha sort, for vannkokeren min er sort, jeg liker å ha alt metchene hehe..

Men uansett, dette blir mitt siste innlegg for i kveld, skal prøve å få lastet opp det bilde etterpå, men tviler på at det går, hvis dere ikke ser det vet dere at jeg har lagt meg hehe.

Så dere må sove godt alle sammen.
Hòrs sen <3