søndag 22. mars 2009

Today-day

Hei bloggen! Nå er klokken veldig mye, men jeg sitter og ser på noe på tv som jeg ikke klarer å legge fra meg hehe.. og vet ikke helt når det er ferdig, nå er det egentlig en ny dag da. Er så vankelig og tenke sånn når jeg ikke har lagt meg ennå, men kan ihvertfall skrive om dagen i går.

Dagen i går tok jeg ganske easy, hvor jeg og Hans Olav lå i sengen og så på tv og pratet hele dagen hehe.. så på film og surfet på nettet, bestillte noe passe sunn mat. Ikke det værste du kan få i deg, og heller ikke det sunneste, men en mellomting rett og slett, mye salat var det og. Vi slappet av hele dagen, og endte med at vi tilbringte dagen i leiligheten i stedet.


Skal blogge masse senere i dag, håper jeg bare får sove i natt, fins nemlig ikke trøtt nå.


Men nå begynner progammet igjen..


Blogges/


Ciao <3