tirsdag 31. mars 2009

Trening, trening, trening og trening

Som dere ser i overskriften så skal jeg trene i dag, treningen finner sted på et treningsstudio sammen med mamma. Det blir digg og få trent denne uken her, jeg er skikkelig motivert og nå bruser det i gang hehe..

God morgen forresten, eller jeg vil ikke kalle dette morgen, men formiddag, jeg har sovet ganske lenge i dag. Grunnet jeg var oppe kjempe sent i natt og skrev en sang, jeg skrev en sang i helgen også. Syntes de ble veldig bra faktisk, jeg har pashion for låtskriving å skrive dikt, begynte på et dikt i går, men fikk ikke fullført det ettersom øynene mine trakk seg lenger og lenger ned. Så da var det bare hoppe i seng og håpe på å få sove. Og det gjorde jeg ganske sjampt , faktisk. Et under i seg selv.
I dag kommer Hans Olav, så det blir koselig, på fredag skal jeg til Maren og Heidi og det gleder jeg meg kjempe masse til.

Når jeg så dette reality programmet i går med disse venninnene så fikk jeg sånt kick til ider til hva jeg Maren og Heidi kan finne på sammen av forskjellige ting. Vi har så mange interesser, hadde vært morsomt og få til noe veldig sprøtt noe. Skal prate med Maren på msn etterpå og få kommet med mine sprøe ider hehe…

Men nå burde jeg straks få i meg litt mat, magen min romler som bare det, blogger mer senere i dag dere, håper dere koser dere i dag.

Jeg skal trene masse hehe..
Ciao <3