torsdag 26. mars 2009

Im back again


On the road again.. hehe.. nei da. Men nå er jeg tilbake, har kokt litt kaffe og sitter her med mitt yndlingskrus og blogger til dere søtinger.
Jeg har hatt det fint ute, orket ikke være så lenge ute, pga jeg visste ikke at det var så kaldt ute. Kaldt her på Gjøvik, holdt på å gli flere ganger når jeg skulle gå, masse is overralt omtrent.

Men ihvertfall, jeg dro på kafka og kjøpte meg en kaffe to go, så tok jeg med meg den til biblioteket og leste litt aviser, fant ut at dagsavisen ikke var en avis for min smak allikevell, det står for flere ting jeg er imot, og er bare provoserende og lese haha.. men leste noen andre aviser. Så bestemte jeg meg for å låne en bok, jeg tittet rundt for å finne den perfekte boken. Jeg leste bak på mange bøker og når jeg nærmest ga opp, der sto den.

Strålte i sitt eget hjørnet: "en shopoholiker finner en søster", jeg holdte nesten på å gråte, dette er den perfekte boken for meg.

Håper virkelig dere ikke tar dette bokstavelig, for dere skjønner sikkert min ironi? eller kanskje ikke.. for nei jeg gråt ikke hehe.., men boken så fin ut, tror det er boken basert på filmen som kommer på kino. Jeg og Hans Olav skal kanskje se den på søndag, jeahii.

Men nå skal jeg drikke kaffen min, bogges
Ciao <3