tirsdag 24. mars 2009

Natti natt <3

Nå hopper jeg snart i loppekassen min hehe nei da.. men skal straks legge meg, er ganske trøtt nå for å si det SÅNN!

Skal rydde litt her, henge opp vask og så tar jeg sengen. Det har vært en kjempe koselig dag i dag, gjort ganske masse som har vært kjempe gøy. I morgen venter en ny og spennende dag. Hva jeg skal finne på vet jeg ikke enda, men en ting jeg vet er at jeg skal vaske leiligheten, det trengs virkelig nå. Jeg mener VIRKELIG! Det skal veldig lite til før det blir støvete i en liten leilighet. Er åpen løsning over hele leiligheten, kun en skyvedør til badet, fra stuen til soverommet er skillt med et forheng. Jeg synes det er koselig og jeg føler egentlig ikke jeg trenger en dør, hadde kanskje vært greit med en lås til badet, men det funker greit sånn det er. Låser uansett døren ut av leiligheten når jeg skal dusje. Har på sikerhets lås også, selvom det egentlig ikke er nødvndig men..

Men det jeg skulle frem til, er at siden det er åpen løsning, så skal det ikke så mye til før det kommer smuler på gulvet og sånt. Det er fint og ha åpen løsning, og det har jeg alltid ønsket meg, det jeg savner er mer skap plass og mer benk plass, ellers er egentlig alt greit som det er.

Ikke noe klaging her nei, jeg trives utrolig godt og har planer om å bo her til jeg og Hans Olav gifter oss. For nei vi skal ikke flytte sammen før vi gifter oss, det synes verken jeg eller han er greit, og det synes jeg egentlig er bra. Vi liker det sånn som vi har det nå og gleder oss utrolig masse til vi skal gifte oss :) Det føles som en evighet til, samtidig som tiden går utrolig fort, vi ha vært sammen nå i to år og har snart vært forlovet i to år. Tiden går utrolig fort, føler det ikke er så lenge siden vi ble kjent. Vi er like forelsket :)

Men nå skal ikke jeg bable mer i vei, men ta natten faktisk før jeg blir overtrøtt, for da er det umulig å få sove.

Ganske stolt er jeg for at jeg velger å legge meg, selvom jeg har lyst å være oppe i fleretimer til hehe..

Dagen har gått utrolig fort, som alle andre dager. Kjeder meg ikke et sekund, og det er jo kjempe positivt, men nå tar jeg natten dere.

Blogger mer i morgen, vet ikke når, men det ser dere hehe..

Natta
Ciao<3