lørdag 21. mars 2009

Finværet ser ut til å bli

Å som jeg koser meg sammen med Hans Olav i dag, i de siste dagene har det vært utrolig fint vær ute, vi koser oss skikkelig. I kveld skal vi til mamma og pappa, og jeg skal overnatte der i natt.

Neste uke blir det masse trening på meg og mamma, vi fikk ikke trent denne uken her, og dessuten var det ikke noe vits heller ettersom vi kun hadde fått til en dag, man skal trene minium tre ganger i uken for å få noe effekt, så jeg og mamma skal trene på treningsstudio på tirsdag og to ganger til den uken. Jeg har gått en del turer i de siste ukene så har fått en del morsjon, så litt trening har jeg ihvertfall fått, dessuten er det veldig koselig og gå turer i skogen og ved Mjøsa, og nå når snøen etterhvert smelter så blir det mye koseligere og gå tur! Fuglene kvitrer og blomstene kommer frem og det blir mye mer grønt ute, det er noe spesielt med alle årstidene, jeg er veldig glad i våren og sommeren. Det eneste minuset med sommeren er alle innsektene,men ellers er det utrolig koselig med sommeren, og jeg kan ikke vente til jeg skal bade igjen.


I fjor badet jeg ikke så mye, er litt pyse for vil ha ganske så varmt vann, men i år skal jeg bade masse masse, er så mye og se frem til.


Budsjettet nå er forresten helt i orden, føler det ble veldig provt og alt er selvlaget, laget en oversikt jeg har hengt på skapdøren. Budsjettet starter fra og med i dag. Det blir godt å endelig ha en oversikt :)


Men nå skal vi se litt på tv, blogger mer senere i dag!


Ciao <3