onsdag 18. mars 2009

What can i do to make things better?

Hei boggen! Jeg har nesten ikke sovet i natt, kanskje et par timer til sammen og er sykt trøtt i dag, la meg jo alt for sent i går å da går det tilbake på meg selv, en liten straff med andre ord hehe..

Nå har jeg akuratt hatt besøk av ei venninne, vi gjorde noen ærendser, drakk kaffe og kost oss, skravlet, gikk tur osv.. skikkelig koselig! Jeg tvingte meg selv opp, og nå har jeg mest lyt å bare sove hele dagen. Men det kan jeg ikke akuratt, så jeg må holde meg våken så jeg får sove til natten hehe..


Fikk dagen magazine i går, skikkelig bra avis, kommer nok til abonnere på den. Har lyst å abonnere på aftenposten også, skal underesøke litt priser. Blir jo kanskje litt dyrt med to aviser? Godt å kunne ha en avis som jeg bare kan gå ned å første ettaje og ta den ut av postkassen. Og lese den hver morgen til frokosten og kaffen.


Apropå kaffe, nå skal jeg drikke opp resten av kaffen, skal prøve å få blogget mer hvis jeg ikke sovner, men dere får ihvertfall litt update. Jeg skal være alene i dag, kan bli digg det også, men savner pus!


Er forresten strålende sol ute, skikkelig fint vær, men en del glatt.


Ciao <3