tirsdag 10. mars 2009

Jeg så, jeg så!


Bilde er ikke den fra jysk da!

Jeg så en symaskin på jysk i dag, den har jeg skikkerlig lyst på, men den kostet over 1000 kr. Så den må jeg nok spare til, å ja den kommer sikkert på salg i løpet av sommeren? Blir jo sånt sommersalg og høst salg, egentlig er det salg hele året.. ihvertfall i noen butikker. Og sånn som nyttårsalg, sommersalg og høst salg og faktisk vintersalget er det mye 50 prosent, så får håpe denne symaskinen får litt prosent på seg, da skal jeg ihvertfall slå til for fullt :)


jeg har så sinnsykt lyst å lære og sy, disigne mine egne klær. Jeg skal bare lage klær til meg selv da, og jeg må jo lære masse av mamma. Men dette kommer nok til å bli en skikkerlig koselig hobby! Kan ikke vente :)


Nå fikk jeg lyst på kaffe, mulig jeg koker meg litt kofeinfri kaffe :)


I morgen skal jeg vaske mer leilighet og rydde litt mer, skal ha det strøkent til mamma kommer hjem og kommer på besøk til meg :)


Vi reiser forresten til romsdalen på fredag. Men skal få blogget litt derfra også :)


Lurer veldig på hva vi skal kjøpe til mamma. Jeg og Hans Olav kjøper felles gave.


Har dere noen idèr så rop ut! Nå har dere sjansen!


Vi skal shoppe gave i morgen, og blir på farten hele dagen, med noe besøk greier, så i morgen får jeg nok ikke blogget før kvelden, jo jeg får jo blogget før klokken 15, men blir ikke så mye blogging før kvelden i morgen, akkurat som lite oppdateringer i dag desverre! Beklager så mye! Men har hatt så mye å gjør i dag.


Dette blir siste innlegget for i kveld, skal legge meg straks :) I morgen på dagen venter jeg besøk.


God natt alle sammen :)

Ciao <3