tirsdag 24. mars 2009

Everyday is something special <3

Hei bloggen, nå har jeg vært hjemme en stund, var koselig å komme ut litt. Svimmelheten er litt bedre nå. Fikk kjøpt kaffetrakter også. Den var kjempe god og lagde mye bedre kaffe enn den gamle. Kjøpte en billig en, hadde egentlig lyst på mocca master, med den kostet nesten 1000 kr for den billigste, det får bli en annen dag. Når den kommer på salg kanskje? Akkurat nå har jeg viktigere ting og spare til, ja f.eks to sverige turer.
Vil ha en del penger til da, krysser fingrene på at jeg får att på skatten. Det hadde vært digg det, pleier alltid ha flaks der, håper flaksen er der i år også. Strømmen har jo gått opp ganske mye penger nå! Til en liten leilighet og være så er det ganske dyrt med over 800 kr i måneden, til en person og være. Er vell vanlig sikkert, husleia har også gått opp.
Noen som merker noe av dette?
Setrum har sikkert litt og si, men jeg klager ikke, for har en veldig fin leilighet som er veldig moderne og lys, jeg er veldig heldig som fikk denne leiligheten, kunne ikke bodd bedre for øyeblikket, har sett flere leiligheter i sentrum og mange er ikke så fine som den jeg har hihi..

Jeg var også på europris, endte ikke opp med å kjøpe en tavle jeg egentlig skulle kjøpe, den var ganske stygg. En sånn tavle som står alle ukedagene på og man kan skrive med tusj og pusse ut og på den andre siden er det plass til å henge magneter, men den var kjempe stygg og skjønner egentlig ikke hvor jeg skulle hatt plass til den, ganske stygg og henge på veggen i stuen og den så dessuten skikkelig billig ut. Den var jo billig også, så er jo egentlig ikke så rart.

Men uansett, jeg endte opp med å kjøpe noen permer, blokk og kalkulator og sånt, en perm til betalte regninger og en til ubetalte regninger. Mye finere og ha sånne permer enn reninger som flyter overralt. Blokken er for regnskap. Mamma kjøpte et strykebrett til meg, kjempe snillt, så fikk jeg låne et reise strykegjern. Så nå kan jeg stryke i vei.

Men et lite problem her, jeg kan ikke stryke, eller jeg kan. Men er ikke så flink, men nå kan jeg øve ihvertfall, og er ikke avhengig av at mamma hver bidige gang skal komme ned i leiligheten for å stryke klærne mine eller andre ting, som f.eks gardiner denne gang. Mamma hjalp meg i dag da, hun er kjempe snill.

Verdens beste mamma som jeg er utrolig glad i.

Resten av dagen i dag skal jeg få unnagjort en del klesvask, vaske opp og rydde. Så kommer Hans Olav om ikke sånn alt for lenge.

Men nå må jeg få i meg litt middag. Tar det lettvindt i dag, men likevell sunt!
Hòrs sen <3