onsdag 18. mars 2009

Natta <3


Hei bloggen, nå skal jeg legge meg. Har sett noen episoder av king of queens og er passe trøtt nå for å si det sånn.


Tror jeg har blitt litt forkjølet, skjennes ut som jeg har feber pluss har vond hals og verking i kroppen, håper seriøst det går over til i morgen og jeg håper også jeg sovner tvært, for er ganske ovrtrøtt nå.


Skal forresten trene med mamma på fredag, blir nok ikke mer enn den dagen denne uken her. Får trene mer neste uke, skal opp tidlig i morgen siden venninnen min kommer. På søndag skal jeg være med Maren og Heidi, det blir koselig :)


Ellers har det vært en utrolig koselig dag i dag. Egentlig bare slappet av med Hans Olav en sminkefri dag som var utrolig deilig, eller forresten det er jo ny dag nå. Klokken er jo over 12, ja god morgen da hehe..


Får vell komme meg i seng, må bare få ryddet av det som er på bordet og sett oppvasken i bløt.

Så tar jeg sengen min som er den deiligste i verden. Øyebindet skal på, lyse skal slokkes og søvnen skal hvile på øynene mine.


King of queens er forresten den beste serien ever. Nå hørtes jeg veldig fjortiss ut med ever språket mitt hehe, men er yndlings serien min som dere forresten kan se gratis på surf the channel.


Nå får jeg slutte å bable i vei. Er varm og kald om hverandre. Arg jeg håper jeg ikke blir syk nå, var jo sikker på at jeg ikke skulel bli smittet av Hans Olav siden jeg har tatt influensa vaksine, han advarte meg. Men jeg vettu, jeg trodde det skulle gå så bra så, men er jo ikke hans feil i det hele tatt. Det er jo meg som apolutt vil ha han på besøk, hadd ikke klart en uke uten han selvom han er syk. Jeg vil pleie han. Og det har jeg gjort i dag.


I morgen blir jeg forresten helt alene på kvelden, kan jo være litt digg det å, bare ta en dag uten bekymringer, høre på enya.


Ja en ting, jeg anbefaler alle å høre på Enya. Jeg slapper totalt av med den musikken og drømmer meg bort, hørte det seneste i sted, og jeg ble helt rolig og nærmest sovnet, en utrolig god musikk rus hvis man kan kalle det, det. hehe..


Men nå Benedicte, nå må du slutte å får skrivesperre her og komme deg i seng. Håper jeg bare klarer å stå opp i morgen, ha en god natt da dere. Dere leser sikkert ikke bloggen min nå så sent, men da får det uansett ha en god morgen, blogger etter klokken to i dag. Da har besøket mitt dratt og jeg blir helt alene resten av kvelden. Trist, trist, men det blir også koselig! Gjevlige samtaler med Hans Olav, så jeg ikke savner han alt for mye.


Sov godt søtinger og ha en god morgen/dag/kveld i dag.


Blogger om en del timer:) hehe


Ciao <3