søndag 15. mars 2009

Nå skal også jeg bli en del av det kristne nyhets bildet!

Bilde google

Pappa signet meg opp på et prøve abonoment på dagen-magazinet, som altså er en kristen avis, jeg vil også abonere på en avis, og hva er ikke bedre enn å abonere på en kristen avis som pappa har en spalte i en gang i måneden. Jeg fikk en prøve abonoment på fire uker som er gratis, derifra vil jeg se om jeg kommer til å fortsette. Som jeg tror jeg kommer til å gjør, til nå har jeg lest vg, men har ikke kjøpt meg det hver dag. Dagen- magazinet får jeg altså tilsendt hver morgen, og gleder meg sykt til jeg får det i posten:)


Nå sitter jeg og ser på en tragisk film på nrk 1, som det hoppet plutselig en hai inn i stuen.. herlighet så teit!


Nå skal jeg straks legge meg, så dette blir siste innlegg for i kveld! Blogger mer i morgen, og i morgen skal vi hjem til Gjøvik:)


Natti <3