fredag 20. mars 2009

Endelig er disignet i orden!

Nå håper jeg disignet er i orden nå, jeg måtte ordne menyen hele tiden, slette-legg inn på nytt-slette-legg inn på nytt.. ja dere skjønner pointet mitt, det som skulle til var at jeg måtte slette Breaking Benjamin videoen, når jeg tenker meg om var det der det startet.

Tror det er noe rart med videoen egentlig, men dette tenkte jeg ikke på før akkurat nå at jeg skulle gjøre. All jobb forgjeves, men det gikk ihvertfall nå.


Ja god morgen forresten, sitter å hører på breaking benjamin, digger den musikken mildt sagt. The diary of jane , synes jeg vell er best.


I dag skal Hans Olav overnatte som vanlig hver fredager til lørdager. Ettersom det er helg så blir det pizza i dag, jeg spiser mitt usunne måltid på fredager nemlig hehe.. ellers i uken spiser jeg sunt. Hvis jeg ikke spiser dette ene usunne måltidet kommer jeg til å sprekke når det gjelder dietten min hehe..


Nå sitter jeg her i pysj bukse, tøfler, flees, bustete hår og null sminke. Skikkelig vakkert syn må jeg si.. ehmmm.. tror ikke dere skal se bilde av meg nå jeg hehe..


Nå skal jeg kaste i meg litt mat og lese avien og selvfølgelig koke meg min deilige morgenkaffe. Må forresten kjøpe ny kaffe, har prøvd cirkel kaffen nå i evigheter og har apsolutt ikke skjønnt hvorfor jeg blir kvalm når jeg drikker kaffe.. men ja nå har jeg svaret for Hans Olav ble også kvalm i går, og det er cirkel kaffen som gjør det.


Cirkel kaffe får du kjøpt på alle kiwi butikker, koster vell 8-9 kr. Min anbefaling til dere:


IKKE KJØP CIRKEL KAFFE, DEN GJØR DEG KVALM!


Men nå må jeg få i meg litt mat.


Blogger mer senere i dag/


Ciao <3