lørdag 21. mars 2009

Hva skal jeg stemme? Frp, RV, er litt usikker jeg! Sannheten om Breaking Benjamin?


God formiddag people, vi våknet vell sånn i tolv tiden, satt opp til langt på natt og diskuterte politikk og nyhets verdenen. Vi fant ut at både jeg og Hans Olav er helt enig i alt det, og vi tenker likt når vi skal stemme.


Men nå er jeg veldig usikker om jeg skal stemme Frp eller RV. Begge står for litt forskjellige ting, men begge står for til sammen det jeg står for, mens begge partiene likevell har noen minus ved seg, så jeg må tenke nå hva som er viktigst for meg når jeg stemmer.


For meg er synet på Israel veldig viktig, jeg heier veldig på Siv Jensen, men samtidig er det også viktig det som skjer i Norge. Så er utrolig usikker hva jeg skal stemme, kanskje jeg ender opp med å stemme ingen av disse partiene eller jeg holder meg nøytral. Og hvor høyt vil egentlig RV nå? Er de noe vits i å stmme RV? Men man kan jo egentlig ikke tenke på det heller.


Nå har vi spist frokost, jeg har ikke lest ferdig avisen enda, men tenkte å gjør det nå, for nå skal jeg koke meg kaffe.


Sitter å hører på Britney, veldig bra musikk.


Jeg tenkte jeg skulle fortelle noe, jeg har blitt litt skeptisk til Breaking Benjamin, jeg slettet all den musikken, jeg lette nemlig på google etter bilder av dem, og der var det et tegn som de står for, det lingnet genske mye på et hakekors. Ihvertfall et gammelt merke dem brukte før i tiden som kanskje er laget til et hakekors nå av Hitler, men jeg vet ikke, men uansett så er jeg veldig skeptisk, og når jeg hørte mer på tekstene så var ikke alle så veldig positive tekster.


En tenkst var sånn "you born, you die", det var jo en sang som het "natural of life", men allikevell, når jeg hører noe med die, death osv.. da skygger jeg litt unna, for det er apsolutt ikke musikk jeg vil ha på hjernen. Kan godt hende det er et helt uskyldig band, det vet jeg ikke. Men disse tegnene og en sort engel som så veldig gotisk ut og litt sånn død engel. Engler skal ikke være sorte og døde.


Så ja jeg har sluttet å høre på den musikken der, rett og slett fordi jeg er skeptisk!


Men nå skal jeg koke meg kaffe, blogger mer senere i dag.


Ciao <3