onsdag 11. mars 2009

Snart på vei til å ordne meg, snart på vei ut til en spennende og koselig dag :)

Er ikke dette bildet fint, så vet ikke jeg :P tusen takk for at dere er verdens beste jenter!


Nå skal jeg straks hoppe i dusjen og sminke meg, så farer turen videre til posten for å hente det fra ibling, så farer turen til cc for å kjøpe gave til mamma, som jeg har en liten aning hva jeg skal kjøpe. Er hemmelig nå, siden mamma mest sansynlig, kanskje kommer til å lese bloggen min før vi drar.. Hvis hun har tid.. Men dere skal vite det når jeg gir den. Nå kunne jeg trengt et mobilt bredbånd merker jeg. Kunne blogget mens jeg satt i bilen på vei opp til romsdalen. Og finner ikke igjen ipoden min. Kjipt kjipt!!


Etter vi har shoppet gave er det svigers som står på listen, svigers som jeg er så sykt glad i!!


Tenk, først finner jeg Hans Olav, noe som er helt perfekt og så kommer svigers også. Og de er også perfekte, så dette blir en perfekt sirkel, hvis jeg kan si det på den måten. Tenk at alt kunne bli så perfekt :)


Mamma har det bra, har opplevd masse og sa hun hadde en overraskelse til meg :D lurer på hva det er? Dere får vite det i morgen.


I morgen skal jeg forresten til Maren og Heidi, en koselig tur før jeg drar, ellers kommer jeg til å savne dem noe grusomt, hvis jeg ikke ser dem før jeg drar!


Vi blir borte til mandag forresten, men jeg skal få blogget litt, hvis jeg bare får koblet meg til nettet til den ene onkelen min, som bor vegg til vegg med bestemor. Lurer på om jeg har nettet klart på pcen min fra før, så jeg slipper passordet som jeg apsolutt ikke husker. Et innviklet passord mener jeg det var, med masse tall og bokstaver, åssen mener dere jeg skal huske det da? haha nei da.. tuller jeg!


Men nå må jeg forte meg, Hans Olav kommer om èn time, så nå er det raskt i dusjen, samtidig som noe sier meg at jeg kommer til å stå der en evighet pga det er godt å varmt og jeg elsker å stå i dusjen i 20 min eller noe. Så derfor må jeg beregne litt tid..


Får desverre ikke blogget før sent munligens i kveld, men skal få til et innlegg før jeg legger meg ihvertfall! Hvis jeg ikke er allllt for trøtt da..


Så regn med i tilfelle at det KANSKJE ikke kommer et innlegg i kveld, men mest sansynlig gjør det, det.


Håper dere får en fin dag !


Ciao <3