fredag 13. mars 2009

Stikker innom for et hei og et hade..

Her er davidstjernen jeg fikk, med en menorah inni. Den har rosa stener som ikke synes så godt på bildet:)


God morgen people, har vært oppe siden 8.30. Våknet enda tidligere, og er nå på farten til å dra, alt er nesten pakket og klart, så dette er bare et lite hei før jeg stikker til Romsdalen. Og sier hade, men jeg skal få blogget derifra også. Men tror nettet er litt tregt, men det skal vell egentlig gå ganske bra.


Nå gleder jeg meg til å dra, men jeg har ennå ikke funnet ipoden min, noe som er skikkerlig kjipt.


Men nå må jeg forte meg og pakke resten.


Blogger når jeg kommer fram. Ønsk meg god tur, får ikke skjekket om jeg har fått noen kommentarer nå forresten. Må bare skynde meg, men har jeg fått det så svarer jeg når jeg kommer fram.


Ciao <3