fredag 27. mars 2009

Hello darlings

Hei ale sammen! I dag er skikkelig nedtur.. det snør ute. æsj og. Jeg som hadde lyst å sitte på verandaen og nyte en god kopp varm te, men i stedet blir jeg mødt opp med dette været, det kan bare ikke være mer urettferdig hehe.. nei da, så ille er det ikke. Bare å se frem til andre dager med sol, men jeg håper inderlig at snøen smelter snart, men det ser ut til at kommer til å ta en stund. Det som er farlig med dette været her, er at det er veldig masse is rundt omkring, og snøen vil komme å legge seg over det, og da blir det ekstra glatt og man ser ikke hvor det er glatt. Og utenfor blokken jeg bor er det sjeldent det blir strødd.. kanskje noen burde klage, kanskje meg? Ja vi får se, jeg kan godt klage jeg, no problemo. Men jeg drøyer den litt og ser hva som blir gjort..
Men jeg skal ikke la denne snøen hindre meg til å få en koselig dag, uansett vær kan man kose seg uansett, det handler bare om å være kreativ. Jeg skal til Maren og Heidi i ettermiddag og Hans Olav henter meg der klokken åtte og han skal overnatte her i natt. Bombe sier du, ja det er en vanlig ting, han gjør alltid det når det er helg.

På lørdag blir det nok en feiring med familien fra Gjøvik og Oslo ang mammas 50 årsdag, hun har hatt bursdag, men må jo feire med alle vi kjenner, det blir også et venneselskap. Og et nabo selskap, alt blir veldig koselig. caint wait. Så på søndag blir det nok en dag hjemme, denne gangen tror jeg vil bruke dagen på å spa meg selv hehe.. Spa kvelder er alltid koselig og det er en evighet siden sist..

Jeg har ryddet og støvsuget leiligheten i dag, nå gjenstår det å pakke på plass litt (mye) klesvask.. Jeg elsker å ha det orden i leiligheten, men er jeg flink til det bestandig? Nope, noen ganger kan jeg være en skikkelig rotekopp.. aner ikke hvor jeg har det fra! For alle rundt meg ellers har det jo ryddig!
Men nå må jeg drikke ferdig kaffen og få i meg litt lunsj.
Hòrs sen <3