tirsdag 17. mars 2009

Dagen hvor alt er perfekt! Frp, aviser ect..




I dag har jeg det helt perfekt, jeg føler meg så glad og lykkelig. Siden jeg var borte i går er dte en ny uke for meg i dag. Det har vært litt kaos medregel messige måltider i det siste, men det skal jeg bli flinkere til, denne uken skal jeg og mamma trene igjen, pga sykdom har jeg ikke trent på noen uker nå. Tre uker har jeg ikke trent, bortsett fra å gå ganske masse turer, noe som ihvertfall er LITT trening. Det blir deilig og kunne trene igjen, jeg føler jeg virkelig trenger det nå.


Nå skal jeg få til og finne på litt mer, i morgen får jeg besøk av en bekjent som er en venninne for meg, hadde besøk av henne i sted også. Vi skal komme oss litt ut i morgen, få kjøpt avisen. Dratt og fått en kaffe to go (noe som jeg synes er sinnsykt kult), gå lang tur. Få oss en tur på biblioteket kanskje. Finne på masse gøy.


Hans Olav er syk, har influensa, så jeg skal pleie han i dag. Skulle egentlig til bestevenninnene mine i dag, men siden Hans Olav er syk og trenger pleie så skal jeg heller besøke dem på søndag.


Jeg skal en tur ut senere i dag for å kjøpe avisen, jeg bare må ha avisen så jeg får med meg litt nyheter også. Liker ikke helt vg nett, jeg synes det ikke er så oversiktlig, men leser det i perioder hvor jeg ikke kjøper avisen.


Etter min mening er aftenposten og vg best, hender jeg kjøper begge deler. Er egentlig mest fan av utenriks, det engasjerer meg faktisk mer enn hva som skjer i Norge.


Skal begynne å abonnere mer på nyhets brev fra Israel sine aviser. De er på engelsk men er oversiktlig og bra å lese.


Så vurderer jeg faktisk å gå inn i frp, tror jeg kommer til å stmme frp nå, ja jeg kommer til å gjør det, egentlig skal man vell ikke si hva man skal stemme, men i denne setingen bryr jeg meg stort lite.


Frp står for det meste av hva jeg mener er mest viktig her i Norge, selvflgelig er de fleste partier ikke helt perfekt, og lover svært mye som de ikke holder, men er enig i det meste hva frp står for, har gått mer og mer ut av krf, de blir mer og me borte fra hva jeg står for.


Frp er veldig Israels vennelige og det er noe som er viktig for meg. I Norge står de for mye bra som er viktig, kan sikkert skrive et eget innlegg om dette, har meldt meg ut av krf. Var veldig aktiv der før. Men nå synes jeg ikke noe om krf lenger, det at de skal være et kristen parti, synes jeg ikke de er så mye det nå lengre, de går mer og mer ut ifra hva som er viktig i det store og det hele så nei jeg kommer IKKE til å stemme krf!


Dette ble et veldig rotete innlegg med masse temaer, men det er dere vell vandt med at jeg skriver om, et litt blandende innlegg hehe..


Nå skal jeg få i meg litt mat. Mat er viktig, sunn mat er viktig å ja jeg spiser sunn mat! Jeg har forresten gått ned noen kilo nå. Har ikke telt helt til sammen, men er da noe hehe.


Ciao <3