mandag 23. mars 2009

Straks på tur ut

Nå skal jeg hoppe i dusjen, ha på meg min fineste makeup og så dra på elprice og butikken.

Fikk desverre ikke kommet en tur i dag i finværet, men det finnes en dag i morgen også. Selvom det er meldt kallere :( æsj og. jeg er for sen til å komme meg ut, har sittet nå og ordnet regnskap og sortert mappen min, kastet det som skulle kastes og sortert alt i fineste orden. Brukte veldig lang tid, var utrolig slitsomt med så masse papirer helt tilbake til 2007. HJELP! Men det var godt og få det ferdig, har utsatt og utsatt det, endelig fikk jeg gjort det jeg skulle gjøre, nå gjenstår det å gjemme på kviteringer og føre det inn i boken allerede i dag, cant wait :)


Men nå må jeg hoppe i dusjen, Hans Olav kommer kvart over og da bør jeg være klar. Står sikkert i dusjen i 20-30 min haha.. er så digg og dusje.


Fint og komme seg ut litt blir det og, ikke bare sitte i dette reiret hele tiden, selvom jeg har gjort en del nødvendig i dag betyr ikke det at det er det mest nødvendigste og sitte inne hele dagen.

I morgen blir det trening, beste kicket i verden,
Hòrs sen <3